Pages

söndag 15 april 2012

Alldeles snart....

...börjar ett nytt äventyr!
Startskottet för äventyret har ju egentligen redan gått, för drygt åtta månader sedan, då jag blev gravid. Beräknad ankomst för den nya familjemedlemmen är 7. maj 2012.

Denna blogg kommer att handla om mig och mitt nya liv som mamma, men främst om min kropp och hur jag skall få tillbaka den form jag hade för snart 9 månader sedan. Mitt mål är att vara tillbaka i form på ~9 månader. Jag har läst någon gång, någonstans att det är rimligt att köra 9 månader upp - 9 månader ner.

Jag har ingen aning om hur det kommer att gå. Jag kommer ju samtidigt att börja ett nytt jobb. Ett jobb som MAMMA!! hjälp, jag har ju ingen aning om vad det kommer att innebära. MEN! Jag har ett mål, en ambition.

Har blivit väldigt peppad utav följande bloggar:
Olga Rönnbergs två bloggar: mama och mammfitness
Drew Mannings blogg: fit2fat2fit

Förhoppningsvis kan denna blogg vara lite rolig och inspirerande att läsa. Den kommer att vara ärlig och inte innehålla några försköningar. Jag tror mig veta att jag har en tuff resa framför mig i och med att jag är rätt lat. Men sen igen är jag ju rätt envis också :)

Happy reading!
//Catharina

5 kommentarer:

  1. Kuuul! Jag kommer följa resan med spänning :)

    SvaraRadera
  2. Super härligt att du börjar blogga igen siss! Lillasyster kommer läsa flitigt! puss

    SvaraRadera
  3. Oj va ja blir glad!! Här har du en ivrig följare :) <3

    SvaraRadera
  4. Ska bli roligt att följa med :)

    SvaraRadera